A Volvo és a londoni Grey reklámügynökség a svéd Albedo100 startuppal közösen fejlesztette ki a bringások számára a LifePaint nevű láthatatlan festéket, ami sötétben világít.

Az Egyesült Királyban évente átlagosan több mint 19.000 bringás szenved kisebb-nagyobb közúti balesetet. A Volvo pedig a biztonságos közlekedés elkötelezettjeként ezt szeretné csökkenteni. Nyilván tisztában vannak a dolog pr-faktorával, de ez semmit sem von le a gesztus tényleges értékéből, inkább azt mutatja, hogy lám, így is lehet ezt csinálni.

A csak a sötétben világító LifePaint egyébként nem csak hogy láthatatlan, de könnyűszerrel lemosható a ruháról és a bringáról egyaránt, úgy, hogy közben nem károsítja a felületüket. Arról nem is beszélve, hogy majdnem olyan jól néz ki, mint a bulifotókat gyilkolászó inkognitódzseki.

Az első 2000 flakont ingyen lehet beújítani a londoni bringaboltokban. Aztán, ha sikeres terméknek bizonyul a LifePaint, akkor máshol is szóba jöhet a forgalmazása.

(via Designboom / Kreatív)