Tavaly pukkant a bubizás kínai megfelelője, közösségibringás cégek tucatjai árasztották el az utcákat színes kétkerekűekkel – rögtön brutálisan túlbecsülve a keresletet. Se az infrastruktúra, se a szabályozás nem volt felkészülve erre a hirtelen jött milliós bringaszaporulatra, meg is lett az eredménye: a helytelenül csak úgy otthagyott biciklik komoly terhelést róttak az amúgy is szűkös közterekre. A közlekedésnek ez a formája persze népszerű lett az országban, de a kezdeti túlgondolást az alábbi képek őrzik apokaliptikus mementóként.

Egy jómunkásember teker el egy óriási rakás bringa mellett Hsziamen városában. (Fotó: Reuters)

Bringatemető ugyanott, miután kiderült, hogy túlbecsülték a kétkerekűek számát (Fotó: TPG)

Egy munkás kötelet oldoz el 2017 decemberében a filmbe illően apokaliptikus biciklidombok tetején (Fotó: Reuters)

Hangcsouban is elhagyott közösségi cangák várnak a nagy semmire (Fotó: Reuters)

Elképesztő drónfelvétel egy Sanghaj melletti telepről (Fotó: Yibo Wang / Shutterstock)

Ez sem tulipánföld. (Fotó: Yibo Wang / Shutterstock)

Illegálisan leparkolt kölcsönkerékpárok Anhui tartomány székhelyében, Hofejben, egy sportpályán (Fotó: TPG)

Különböző kölcsönzők lefoglalt bringái Sanghajban (Fotó: Reuters)

Őket pedig már el is foglalta a természet (Fotó: Reuters)

Egy furcsa köztéri kiállítás Pekingben (Fotó: Reuters)

Amikor a megosztásalapú közlekedés nem segít, hanem ellenkezőleg, blokkolja a járdát (Fotó: Zhangjin_net / Shutterstock)

Ez a látvány egészen megszokott lett a kínai nagyvárosokban (Fotó: Aly Song / Reuters)

Vajon a fenti jelenetek mikor férnek majd be ebbe a fotósorozatba?

Azért utazik a világban, hogy bemutassa, hogyan veszi vissza a természet azt, ami az övé (volt)

(via)