Babakék, bébirózsaszín, virágos, ártatlan.

Általában ilyenek az intim betétek és tamponok csomagolásai, sehol egy tisztességes szeméremajak, hiszen olyat nem mutatunk, nem vagyunk mi barbárok! A Thinx alsóneműcég most ezt a bevett öncenzúrát teljesen keresztülhúzta, és odasújtott a dizájnpöröllyel, hogy ledöntse ezt az értelmetlenül emelt falat. Tette mindezt ráadásul borzasztóan stílusosan. Így:

Más perspektívából ugyanez:

Van tehát egy piros dobozka, ami intelligensen stilizálva ábrázolja a nő legérzékenyebb testrészét, mindössze három fő vonallal, meg pár kisebbel. Alul pedig fehér kis hurokban folytatódik, egyértelműen jelezve, hogy a kis box amúgy nem egy műpuncit tartalmaz, hanem valószínűleg egy tampont.

És akkor a doboz tetejét finoman felcsúsztatva már világossá is válik a tamponalakzat, a mozdulat pedig ezzel a felhelyezés műveletét is az eszünkbe juttatja.

A Thinx merészet vállal, bár ez nem új tőlük: a menstruációt érintő marketinghez már a vérfelszívó bugyijaikkal is olyan forradalmian közelítettek – puncira emlékeztető grapefruittal, menstruációs vérre emlékeztető elfolyó tojással -, hogy azokat a reklámokat hatóságilag ki is akarták tiltani a New York-i metróból, de a népharag miatt végül mégis felkerültek. Öntudatos, néha már feminista performanszművészek nyomában járó reklámkampányaikra valószínűleg a továbbiakban is érdemes lesz odafigyelni.