Ehhez híresembereket, híresművészeket és egyéb híres hírességeket hoztak össze, hogy közösen kampányoljanak karitatíve.

A hazai cipő- és ruhagyártó Dorko régóta felült van a jótékonyvonatra, gondoljunk csak erre a legutóbbi kampányukra. Mindeközben viszont volt egy másik célkitűzésük, aminek kiindulópontja az, hogy Magyarországon pillanatnyilag 85 vak ember vár speciális kutyára.

Az elmúlt évek eredményeként, közös erővel már 4 millió forintot gyűjtöttek össze termékeladásból, de ez a hatalmas összeg is csak kettő vakvezető kutya kiképzését finanszírozza a magas költségek miatt. A kampány sikerességének, eredményességének és fontosságának köszönhetően idén is folytatják a kezdeményezést, bízva abban, hogy közös erővel a listán várakozó vak emberek száma lecsökkenhet 2018-ban.

Úgyhogy elindították a DORKO PROPAGANDA-t, amiben a “propaganda” termékek eladása után a nyereség 100 százalékát ajánlják fel az aktuálisan támogatott szervezet számára. Ezek körét pedig folyamatosan bővíteni szeretnék.
 A Loyalty is Royalty kezdeményezéssel jó eséllyel sikerült is, hiszen már harmadik éve járják a közösségi oldalakat és a sajtót a kampányfotók, amiket magyar hírességek publikálnak.

A Magyar Vakok És Gyengénlátók Országos Szövetségének Kutyaiskolája tökéletesen megtestesíti munkájával azokat az értékeket, amik mellett érdemes és megéri kiállni, úgyhogy lehet befáradni a boltba, vásárolni, és

közvetve így is jó szelet fújni a jó ügy vitorlájába.

Egyébként olyan kampányarcok csatlakoztak már a 2015 óta tartó pénzgyűjtési menetbe, mint Szőke Gábor Miklós, Bocskor Bíborka, a Brains együttes, Weiler Péter, Gangsta Zolee, Viszlay Márk, Kun Ádám, Ligetvári Patrik, a Magyar Akrobatikus Rock’N’Roll csapat, Kucsera Gábor, Tápai Szabina, Miskovits Márton, Jerger Barnabás, Kiss Virág, a Soulwave zenekar, és még vagy háromszor ennyien.

A Loyalty is Royalty kollekciók megvásárlása mellett a Dorko klubkártya megvásárlásával is lehetőség nyílik a támogatásra, minden infó errefelé.