December elsején, a betegség világnapján debütálnak vele.

Márpedig ennek a világnapnak a jelképe a feltűzött piros szalag, ennek megfelelően egy Trinomic modell ebben az árnyalatban kezd majd úszni, és egyébként majd egy pop up shopban lehet majd hozzájutni első körben. A vadmacskás brand a New York-i kereskedőház RISE-zal állt össze a projektre, ráadásul együtt összesen 15 ezer dollárt adományoznak majd az amfAR AIDS-kutató alapítánynak.

Világszerte 37 millióan szenvednek a HIV vírusától, ezért egyetlen ellene (vagyis a kutatása melletti) kampány sem lehet eléggé hangos. Chase Ceparano, a RISE üzletvezetője is az AIDS miatt veszítette el az apját, de nem csak ezért fontos neki az üzenet, hanem azért is, mert “ahogy egy jóbarátom mondta, nincs olyan, hogy ha valamit jót teszel, akkor az nem eléggé jó. Ez eléggé belémivódott.”

Vagyis mindannyian tehetünk valami jót, ha az apróság is, akkor is: jó. A jónak ugyanis nincs mértékegysége. És akkor itt a Puma-RISE kampány jó plakátja is:

(via Footwearnews)