Nydennek fogják hívni.

A svéd, de most Los Angelesben székelő divatgéniusz Oscar Olsson vezetésével mégpedig, aki egy ideje már a márka innovációs gurujaként dolgozik. A Nyden az Y-generáció gyermekeit célozza majd meg, úgy, hogy meg is engedjék maguknak a cuccaikat, és azok magasra is legyenek pozicionálva, eredeti élményt nyújtsanak. Vagyis valami ilyesmi a terv.

És mi akar lenni ez a név? Hát PERSZE, hogy a svéd ny (új) és den (az) szavak összetétele, ami viszont nem azt jelenti, hogy a brand az új trendeket követné, vagy az aktuális divatnaptárat. Limitált kollekciók lesznek, és az ár is a temréktől függően mozog majd.

Vagyis nem sokat tudunk meg. De cserébe van instagramvideó!

A post shared by /Nyden (@wearenyden) on

A Nyden egyébként a kilencedik saját brandje lesz a fast fashion láncolatnak. A Hatalmas Izgalmak közepette olvassuk el újra, hogyan is hat a fast fashion a kedves koponyánkra:

A H&M és a Zara áthuzalozta az agyunkat?

(Nyitókép: Michael Nagle / Bloomberg)