keresés menü

Nyugati az érzés, de keleti a part

A pop-up store-ok egyre nagyobb ütemben terjednek, s nagyon úgy tűnik, ez még egy jó ideig így is marad. Most a Kith Ronnie Fieg kultikus cipőüzletének kiegészítéseként nyitott egyet a floridai tengerparton, ami szorosan kapcsolódik a New York-i üzlethez. Nyolc brand – Play Cloths, Just Don, Golden Bear, Stance, Stampd, Herschel Supply Co. és Tina Catherine -, egy nagyon menő lookbook és saját minikollekció jelentik a koncepció fő vonalát: ez a The East Coast Project.

A két részre – “Miami” és “New York” – bontott popup bolt május 2-től egy héten át, délelőtt 11-től délután 3-ig, valamint délután 4-től este 8-ig tartó nyitva tartással indul, vagyis amikor az egyik zár, azután nyit a másik, de nem ám egymástól kétezer kilométer távolságra, ahogy azt az elnevezés sugallná, ugyanis mindkét üzlet Miami Jefferson sugárútján található, egymás mellett. De aki most épp nem a keleti parton lógatja a lábát, az se búsuljon, mert a tizedikei zárás után a teljes kollekciók beszerezhetőek lesznek online a Kith shopjában, úgyhogy tulajdonképpen senki nem marad le semmiről.

Maga a kollekció és a felvonultatott márkák darabjai egyébként a két város sajátosságait igyekeznek magukban hordozni, és egymás kiegészítéseként is felfoghatóak, de ezt nagyon jól bemutatja a lookbook, amit az a Tim McGurr készített, aki 13th Witness néven korábban is dolgozott már a Kith-tel. Gondosan válogatott napszemüvegek, cipők, ruhák alkotják a bolt fő irányát.

Urbanplayer

Tűz tartalom 🔥