No branding = Normcore szomorúság.

Egy grafikus, Romano Dudaš hobbiból elkezdte lefotosoppolni a streetwear-márka termékeiről a logókat, hogy megmutassa pucér valóságot – vagyis azt, hogy néha a legmenőbb cégek is képesek az ötlettelenségüket azzal palástolni, hogy egyszerűen csak rányomják az aktuális produktra a márkajelzésüket.

Ami egyébként, szomorú, de működik: a Supreme egészen odáig püfölte a brandinglabdát, hogy a ruhák mellett kiéegszítőnek készítettek már Supreme-kalapácsot, Supreme-bukósisakot, Supreme-evőpálcikát, de nemrég egyenesen egy Supreme tégla (!) is megjelent, ami aztán az eBayen is felbukkant ezer dolláros (260 ezer forint, hahó!) áron. Nem azért, mert olyan kurva izgalmas. Hanem mert Supreme.

Ennyire messze még sosem ment a streetwear: a Supreme most téglát árul

Egymás mellé állítva a márkátlanított “különlegességeket” azonban már szépen előbújik, hogy néha szinte már trollkodás kategória, amit a Supreme csinál. Vagy talán tényleg az, és baszott nagyokat röhögnek a márka kreatívjai, talán még háziversenyt is űznek abból, hogy milyen következő tökhétköznapi hülyeséget tudnak supremesíteni.

A grafikus egy külön blogba gyűjti a Supreme-jelzéstől megtisztított termékeket, érdemes felkeresni, mert tényleg így döbbenetes csak igazán, hogyan vagyunk hülyére véve. Vagyis azok, aki ezeket meg is veszik.