Hogy még inkább az online kereskedelemre koncentráljanak.

Ezt Kasper Rorsted vezérigazgató mondta el a Financial Timesnak, hozzátéve, hogy bár idővel kevesebb fizikai üzletük lesz majd, de azok viszont jobbak, mint az eddigiek. De az alábbi hozzátétel, ami elhangzott  a szájából, még érdekesebb:

A weboldalunk a legfontosabb boltunk most a Földön.

A bejelentés nem sokkal azután a hír után jött, hogy a Footlocker is közölte, kábé 110 boltjukat csukják be az Egyesült Államokban.

Háromcsíkosék egyébként azt is mondták korábban, hogy terveik szerint az online eladásaikat 1,2 billió (azaz 1,2 milliószor milliószor millió) forintnak megfelelő összegre szeretnék emelni 2020-ra, ami több mint duplája a jelenleginek. Az internetes bizniszelés felé eltolódó hangsúlyok nemrég a H&M-et is megingatták kicsit, miután nem igazán tudtak gyorsan reagálni a jelenségre:

Egybillió (!) forint értékű eladatlan ruha rohadt rá a H&M-re

(Fotó: Spencer Platt)