Az Egyesült Államokban.

Miközben az egyes cipőmárkák által celebekkel, vagy más brandekkel összehozott menő, alacsony példányszámban piacra dobott kollaborációk a méregdrágaságuk ellenére jellemzően nem dobják meg brutálisan az eladásokat, az a közvetett hatás, amit gyakorolnak a márka imidzsére, felmérhetetlenül értékes (igaz, a Kanye nevét viselő Yeezy Boost 350 V2 még így is betört az USA sportcipőeladási top tízbe).

Az NPD Group nevű, fogyasztói trendeket vizsgáló és piackutató cég közzétette a tavalyi évre vonatkozó listáját, és összevetve a profitot és a számszerűsített eladásokat, ezt hozták ki végül a sneakerek népszerűségéről:

1. Nike Tanjun

2. Nike Air Max 270

3. Converse Chuck Taylor Low

4. Air Jordan XI

5. Nike Air Huarache

6. Vans Ward

7. Nike Revolution 4

8. Nike Flex Contact

9. Adidas YEEZY BOOST 350 V2

10. Nike Air Force 1 Low

Az egyelőre biztos, hogy a Nike sziklaszilárdan tartja a pozícióját, de ne feledjük, hogy semmi sem tart örökké, illetve lesz ez még így se ;))))

Mit vegyek a csajomnak? (X)