Ahhoz, hogy pontosan értsük a helyzetet, kicsit gondoljunk vissza egy korábbi hír kapcsán elterjedt adatokra, amik kapcsán több fesztivál elgondolkozott, hogy miként lehetne elejét venni annak, hogy a fesztiválozók egy csoportja egy használat után maga mögött hagyja a sátrát.
És akkor most jöjjön Emily Eavis, a fesztivál társszervezőjének twitteres összegzése az idei sátorhelyzetről:
Just heard that 99.3% of all tents were taken home. That is absolutely incredible… HUGE thanks to the record numbers who loved the farm and left no trace! #Glastonbury2019 pic.twitter.com/5wzN9GPX0c
— Emily Eavis (@emilyeavis) July 2, 2019
És te csatlakozol a Műanyagmentes Július kampányához?
Már itthon is van Plastic Free July. Ne használjunk műanyagot júliusban! – ez az üzenete annak a közösségi médiás, mára sokmilliós nemzetközi követőtábort megmozgató kezdeményezésnek, amit a lassan lebomló műanyagok pusztító környezetkárosítása miatt hívtak életre a fenntarthatóságért küzdő civilek. Az egyszerhasználatos műanyagok száműzése egy egész hónapra (vagy életre!)