Nyomós oka van annak, hogy a kereskedelmi tévék nem főműsoridőben adnak le a gyémántok ritkaságáról vagy a Kamcsatka-félsziget flórájáról és faunájáról szóló dokumentumfilmet: az emberek nagy része már a középiskolai érthetetlen kémiaórákon megutálta a tudományokat.
A vancouver-i Science World rájött, hogy a folyamat visszafordítható, a tudomány megszerettethető: a Rethink Canada ügynökséggel karöltve olyan kampányt találtak ki, ami bárkit rávesz egy kis csodálkozásra. Például kiterítve látni a saját testünket eléggé letaglózó élmény, sokkal hatásosabb, mintha csak ezzel a sárga körrel szeretnék eladni az amúgy érdekes információt, miszerint átlagosan 1,8 négyzetméternyi bőfelülettel rendelkezünk:
Kell ennél erősebb bizonyíték a játszva tanulás előnyére? A szuper sztorit köszönjük a Distractify-nak.