Fontos és elgondolkodtató kampányt talált ki a Mother London reklámügynökség, az angol állami vasutak támogatásával: a Samaritans nevű, öngyilkosság-megelőzésben tevékenykedő nonprofit szervezet megbízásából olyan üzeneteket pakoltak ki jól látható helyekre, amiket hullámvölgyeket megjárt hús-vér emberek írtak ki magukból.
Például ilyeneket, hogy
A kuriózum mindebben az, hogy ráadásul tényleg a valódi emberek valódi kézírásai kerültek rá a plakátokra, ezzel is még átütőbbé téve a kampányt, ami természetesen elérhetőségeket is mutat, hogy hová forduljon az, aki nagyon nem érzi jól magát a bőrében éppen valamiért.
Alapötletül egyébként az szolgált a kampányhoz, hogy a segítségre szoruló embereknek általában az a legelső és legfontosabb ugródeszka (kifelé a szakadékból), ha tudatába kerülnek annak, hogy
nincsenek egyedül a problémájukkal.
Beszédes tény egyébként, hogy csak Angliában, Skóciában és Wales-ben a bármilyen bajba került 20 és 59 év közötti emberek majdnem fele, azaz 41 százaléka nem kér külső segítséget, hanem maga próbálja megoldani a gondját, ami értelemszerűen nem mindig a legjobb választás.