Magányos neonreklám az éjszakai ködben: a közösségi média magánya
Lang Ádám
2018/02/16 10:19
Hiába oszthatunk meg bármikor bármit, hiába követhetünk akárhány embert, a közösségi oldalak dimenziójában valahogy mégiscsak megmaradt, sőt, fokozódott a magányérzet. Tehettük volna ezt a mondatot rögtön idézőjelbe, annyiszor elmondták már mindenfelé.
Azonban, ahogy most ez Mike Campau is megtette, úgy viszont kevesen. Ő a magányos neontábla metaforájában látta meg az egyszeri felhasználót, ami az éjszaka ködjében szinte láthatatlan a többi neontábla számára.
Facebook: a hely, ahol elhitetheted másokkal, hogy nagyszerű életed van.
Instagram: nézz rám, nézz rám, nézz rám!
Snapchat: nyitvatartás 10 másodperc, 24 óra, örökre.
Twitter: a politikai nézetem, mindent vagy semmit – mások posztjai és mémjei alapján
Linkedin: Alig ismert emberek véleményeznek olyan dolgokban, amit nem is csinálok
Behance: Egész nap a projektjeim kommentszekciójába pakolok linkeket, ahelyett, hogy dolgoznék
(via)