keresés menü

Újra Európa legjobb kampányai között a Republic Group és a Katona József Színház mozgalma

Április elején hirdették ki a legsikeresebb PR kampányok shortlist-jét, melyben idén is helyet szerzett a legnívósabb közép-kelet-európai kampányai között a fiatal generációt célzó kulturális PR kampány. Az immár mozgalommá alakult, fiatal generációt célzó akció folytatását így hivatalosan a legkiemelkedőbbek között tartják számon.

Mi is beszámoltunk róla, amikor pörgött, mert tényleg fasza ötlet volt:

Így küldd el a fiatalabb polgártársaidat színházba, vagy így juss be, ha fiatal vagy!

A projekt célja és alapötlete az volt, hogy tapasztalt színházba járók, legfőképp az idősebb korosztály átadja helyét a színházban, vagyis mindamellett, hogy különböző generációk közötti interakciót indítson, az azonnali döntéseket hozó, állandóan mozgásban élő 30 év alatti fiatalok is helyet nyerhessenek maguknak a nézőtéren.

A színház közönségének jelentős része tapasztalt „Katonásokból” áll, akik tudják, hogy a darabok milyen értékkel bírnak, és azt is, hogy a fiatalabb generáció tagjai közül kevesebben jutnak el az előadásokra. A projekthez csatlakozott Ónodi Eszter, Borbély Alexandra, Rujder Vivien, Tasnádi Bence, Szentesi Éva, Odett, Schoblocher Barbi, Kemény Zsófi, Vitáris Iván, az Ivan and the Parazol énekese, illetve a Mary Popkids tagjai: Herrer Sári és Bártfalvi Sándor, Ott Anna, Stahl Barbi, és Nagy Kata is. Az előadók nem csak átadták a helyüket, hanem felszólaltak a kultúra védelmének érdekében is.

Jár a gratu a Republic Groupnak!