Tavaly a Starbucks borította ki a világ hagyománykedvelő népét egy minimalista műanyagpohárral, idén, úgy tűnik, a Meki a soros. Ezek a poharak ütötték le a lécet egyeseknél (legalábbis Amerikában, itthon tájékozatlanok vagyunk a pohárdizájn dolgában, mert szupersznob omegahipszterekként sajnos nem mehetünk be kávéért egy gyorsétterembe):
A gift you can purchase for yourself over & over. Peppermint Mocha and Peppermint Hot Chocolate, now available for a limited time. #mymcdal pic.twitter.com/9Iy3a8oPZE
— McDonald’s AL (@McDonaldsAL1) December 8, 2016
Állítólag nem lehet nem látni azt, ami az ember arcába mászik, azaz:
Now how the hell are Starbucks cups in the news again and no one’s talking about a guy spreading his cheeks open on McDonald’s cups pic.twitter.com/QmIuZiDJst
— Sam Sykes (@SamSykesSwears) December 11, 2016
Mondjuk annak csak örülhetünk, hogy a McDonalds ilyen serényen dolgozik a mocskos poénok legitimálásán.