keresés menü

Az megvan, hogy már a Pepsi is a hipszterek kegyeit lesi kézműves termékekkel?

A második legnagyobb kólamárka még múlt hónapban jelentette be a Pepsi 1893 nevű kézműves szortiment-kiegészítőjét. A cél egyértelműen az összetevőket tudatosan figyelő, a kisüzemi termelést támogató fogyasztók visszacsábítása, akiket ugyebár hipszterként szokás egy kalap alá venni.

Az Original verzió mindössze kóladió-kivonatot, természetes cukrot és szénsavas vizet tartalmaz, míg a Ginger Cola nevű társa némi gyömbéres ízesítést kapott még ezeken túl. Magyarországon egyelőre nem kapható egyik sem, ami azért is nagyon furcsa, mert Budapest mára élvonalbeli hipszter-hotspot lett. Talán majd ilyen importcikkekel is foglalkozó boltokban megtalálhatóak lesznek hamarosan a vaníliás kólák mellett.

Érdekesség egyébként, hogy a Pepsi nevet csak 1898 óta jegyzik, 1893-ban még Brad’s Drink címkével indult el a történet. A Pepsi 1893 egyúttal ennek az első terméknek a hagyományát akarja közelebb hozni a megválogatott összetevőkkel.

(via)