Akkor az talán így nézett volna ki.
De hanyagoljuk a feltételes módot, mert így is néz ki egy Adidas Superstar, amit 2020-ban találtak ki, azaz tette hozzá a magáét Yohji Yamamoto, vagyis az Y-3 brand.
Amiről tudjuk jól, hogy főleg fekete-fehér központú, szofisztikált dizájnkódokkal telehintett cuccai alig hagynak kívánnivalót maguk után: a sallangmentesség uralkodik, borzasztóan tudatos és szemnek kedves vonalvezetésekkel. Mintha a jövőt teleportálnák a jelenbe. Yamamoto szerelme az 50 éves cipő irányába állítólag közismert, ezért most rögtön két sziluettel is beleszáll a retinánkba: az alacsony súlypontú Y-3 YOHJI STARral és a magasszárú Y-3 YOHJI PROval.
Absztrakt urbán esztétika ennyire szépen sem mostanában volt megragadva, és február 20-tól ezen az oldalon lehet majd keresgélni és shoppingolgatni.