Ha eddig nem lett volna egyértelmű, ettől a héttől mindenképpen az, hogy Elon Musk Teslája nem csak egy autómárka, hanem olyan határtalan fantáziálgatás a jövőről, ami valahol művészet is.
Hiába az acélgolyós bénázás a bemutatón:
Már a cybertruck bemutatójának visszhangjaiból is érződött, hogy Elon Musk, mint korunk őrült-hóbortos csodafigurája jön ki a dologból, akinél simán beleférnek ilyen bénázások.
Most azonban a számok is őt igazolják, három nap alatt 140 ezren rendelték elő a cybertruck valamelyik verzióját.
És ahogy Musk is kiemelte, hogy mindezt minden fizetett reklám nélkül sikerült elérni.
Noha a műszaki paramétereihez képest egész olcsó jövőpickupok elsődleges piacát az USA fogja jelenteni, az biztos, hogy a mostanában egyre inkább ugyanolyan tucatautók között naponta csak egy ilyet spottolunk majd, már jobban a Szárnyas fejvadász világában fogjuk magunkat érezni, mint eddig bármikor.