Kevés előremutatóbb és korrektebb benyomást keltő globális cég van manapság, mint az Ikea. Nem csak hogy rendre szellemes kampányokkal állnak elő, de a fenntarthatóságra való törekvéssel is az élen járnak, illetve a hátrányos helyzetűekkel is kiemelten foglalkoznak.
A legújabb Lagom nevű kollekciójukkal például semmit sem akarnak nekünk eladni, sőt arra szólítanak fel, hogy ha valamire szükségünk van, akkor inkább nézzünk körül otthon, hogy vajon valahogy DIY-ban nem tudjuk-e megoldani, mielőtt elpöfögnénk az áruházukba kocsival.
A Lagom annyit tesz, hogy “csak a szükséges mennyiséget!”. És ugyan ez egy nem létező kollekció, de azért néhány példát mutattak, hogy milyen okosságokra gondolnak vele.
Az Ikea új reklámfilmje azt üzeni, hogy a csodálatos hétköznapoknál nem létezik jobb buli