A sörmárka szabad kezet adott a világ grafikusainak, hogy találják ki, milyen legyen a következő “limited edition” palack. A magyar mezőny munkáiból március 21-én az Erzsébet téri Le Méridien Budapest White Lounge bárjában kiállítás is nyílik.
A RemixOurFuture néven futó akcióban a 140 éves Heineken először közzétette eddig féltve őrzött arculati elemeit, aztán arra kérte az internet népét, hogy a Facebookon dolgozzák fel azokat a saját szájízük szerint, teljes alkotói szabadságuk tudatában, korlátok nélkül. Itt lehet végigpásztázni, hogy Brazíliától Hollandián át Magyarországig milyen ötletek születtek, aki pedig a hazai ügyeskedőkre kíváncsi, vagyis közülük is a legjobbakra, az március 21-én menjen a már nevezett helyszínre, és nézzen körül jól. Itt nyolc magyar dizájner alkotása lesz látható, de a nemzetközi mezőny legjobb 30 alkotását pedig áprilisban a milánói divathéten is bemutatják.
A nemzetközi színtéren való bemutatkozás, és a kötöttségek nélküli alkotás lehetősége mellett az alkotói identitástudat szerepére hívta fel a figyelmet a pályázat kapcsán Kaesz Judit, a Sign tervezőiroda részéről:
Érdemes megfigyelni, hogy nem csak a globális nemzetközi trendek, vagy a felkéréshez adott iránymutatás formálják egy-egy év alkotásait, hanem sokszor tetten érhető az alkotók hangulata, vagy akár nemzeti karaktere is. Ebből a szempontból is érdemes lesz megfigyelni az idei kínálatot!
Így nézett ki a versenyfelhívás még tavaly decemberben: