Szóval volt ez a fekete pulcsi az év elején, ami sokaknál leütötte a biztosítékot, ők ugyanis nem csak egy betörősen kivágott szájnyílást láttak benne, hanem a feketék rasszista paródiáját.

Valahogy így:

A Forbes most azt írja, a luxusmárka a korábbi bocsánatkérésén túlmenően most azzal is reagált, hogy “sokszínűségi” (azért írjuk így, mert nincs jó magyar megfelelője a head of diversitynek) igazgatót neveztek ki Renée Tirado személyében, aki ugyanilyen pozícióban dolgozott már az amerikai baseball-ligának.

Tirado azt mondta, azért fogadta el a felkérést, mert úgy látja, a Gucci nem csak úgy kirakatba teszi ezeket az értékeket, mint az elfogadás és mindenkinek a tiszteletben tartása, hanem

“tényleg üzleti stratégiájuk kulcselemei.”

Egyébként mindenképp üdvözlendő folyamat, hogy a nagy divatmárkák elmozdultak ebbe az irányba, mindenféle módokon:

A Gucci tökéletlen szájakkal és fogsorokkal reklámozza az új rúzsát

Hasredős modellt fotózott a H&M, az emberek pedig örülnek

Igazán kifinomult magasélet: megjött a Roadster print! Lapozz bele, rendeld meg, élvezd! (X)