keresés menü

A Gucci tökéletlen szájakkal és fogsorokkal reklámozza az új rúzsát

Nem kellett sokat várni a H&M hasredős modellje után, egy újabb nagynevű brand állt bele abba, hogy nem csak az a szép, ami tökéletes.

A jól ismert, egybefordított GG-logós olasz divatházról van szó, ami már tavaly is felkeltette az érdeklődést azzal, hogy egy olyan Instagram-fiókot indított Gucci Beauty néven, ami alatt különféle korok és kultúrák egymástól eltérő szépségideáljait ereszti egymásnak. Itt jelentek meg most azok az új fotók, amik komoly felhorkanást okoztak a kommentekben.

View this post on Instagram

Created by @alessandro_michele, the Baume à Lèvres lipstick collection enhances the natural smoothness and texture of the lips, melting on lips to leave a feeling of hydration, moisture and comfort. Seen here, shade number 2 ‘No More Orchids’. Discover more on @guccibeauty. #GucciBeautyNetwork #GucciBeauty #AlessandroMichele

A post shared by Gucci (@gucci) on

A fenti kép alatt például olyan kommentek kezdtek sorakozni, hogy

  • “ez a kép szinte követeli a rágót”
  • “ha így nézel ki, nem smink kell neked, hanem plasztikai sebész
  • “annyira kényelmetlenül érzem magam ettől”

De aztán olyanok is, hogy

  • Csodálatos 💕😍
  • ❤️❤️🔥🔥
  • 👍👍👍👍👍👍

View this post on Instagram

A first look at lipstick collection Baume à Lèvres from a new #GucciBeauty line created by @alessandro_michele. Enhancing the natural smoothness and texture of the lips, the lip balms give a soft glow of colour, with three shades and one transparent formula, melting on lips to leave a feeling of hydration, moisture and comfort. Pictured, first image shade number 4, ‘Penelope Plum’ and second image shade number 2 ‘No More Orchids’. #GucciBeautyNetwork #AlessandroMichele Discover the collection through link in bio.

A post shared by Gucci Beauty (@guccibeauty) on

A legerősebb kép persze ez volt:

View this post on Instagram

Presenting lipstick collection Rouge à Lèvres Satin from a new #GucciBeauty line ideated by @alessandro_michele. Creamy with intense colour, the formula delivers a long-lasting satin finish, that leaves lips smooth and soft, with lightweight, comfortable feel. Captured in the campaign by @martinparrstudio is Dani Miller @alienzarereal from the band @therealsurfbort wearing the shade number 25* ‘Goldie Red’, with creative direction by #AlessandroMichele, makeup by @thomasdekluyver and art direction by @christophersimmonds. #GucciBeautyNetwork #AlessandroMichele Discover all 36 shades through link in bio. @gucci

A post shared by Gucci Beauty (@guccibeauty) on

A legtöbb lájkot és legtöbb hozzászólást is ez generálta, már csak azért is, mert itt nem egy szájhigiénés issue-ról van szó, hanem egy veleszületett genetikairól, néhány kommentelő pedig, aki nekiállt undorítózni a képet, annak rendje szerint a sarokba lett szorítva.

Annál szebbet viszont aligha lehetett látni, amikor több kommentelő leírta, hogy megdobbant a szívük a kampány láttán, mert ők is ilyen tökéletlen fogsorral születtek, és nem feltétlenül van pénzük kijavíttatni azt.

“Hogy a legnagyobb önbizalmi parámat most keblére öleli egy luxusmárka, az nagyon sokat jelent nekem”

– fogalmazott az egyikük.

Szóval, Gucci, ez most szép volt.