Szóval volt ez a fekete pulcsi az év elején, ami sokaknál leütötte a biztosítékot, ők ugyanis nem csak egy betörősen kivágott szájnyílást láttak benne, hanem a feketék rasszista paródiáját.
Valahogy így:
How does this keep happening with supposedly 'luxury' brands? No-one at Gucci clocked the similarity between the racist imagery of their $890 blackface jumper and Prada's keychain – the latter of which was pulled from stores less than two months ago? Or do they just not care? pic.twitter.com/pNxTbuJeXV
— Charlie Brinkhurst-Cuff (@CharlieBCuff) February 7, 2019
A Forbes most azt írja, a luxusmárka a korábbi bocsánatkérésén túlmenően most azzal is reagált, hogy “sokszínűségi” (azért írjuk így, mert nincs jó magyar megfelelője a head of diversitynek) igazgatót neveztek ki Renée Tirado személyében, aki ugyanilyen pozícióban dolgozott már az amerikai baseball-ligának.
Tirado azt mondta, azért fogadta el a felkérést, mert úgy látja, a Gucci nem csak úgy kirakatba teszi ezeket az értékeket, mint az elfogadás és mindenkinek a tiszteletben tartása, hanem
“tényleg üzleti stratégiájuk kulcselemei.”
Egyébként mindenképp üdvözlendő folyamat, hogy a nagy divatmárkák elmozdultak ebbe az irányba, mindenféle módokon:
A Gucci tökéletlen szájakkal és fogsorokkal reklámozza az új rúzsát