keresés menü

Mostantól tetőtől talpig Weeknd-cuccban viríthatunk az R&B vezér valamelyik európai koncertjén

A The Weeknd neve most kivételesen nem egy friss dal miatt merül fel, hanem egy új kollekció apropóján, ugyanis Abel Tesfaye úgy döntött, kipróbálja magát a divatiparban (döbbenet!) és február 21-én piacra dobta tavasz/nyári szerzeményeit.

Nem kell bonyolult szabásmintákra gondolni, inkább merchandising – kvázi koncertek utáni eladásra szánt – darabok ezek, fekete és fehér színekben, és kiadójának neve, a védjegyévé vált XO logó is megjelenik a legtöbb darabon. Nyilvánvaló, hogy pár nap alatt szétszedik a lelkes rajongók a webshopot, úgyhogy aki elszánt rajongó, az most siessen. Plusz info, hogy megkezdte Drake-kel közös európai turnéját, a képek után a dátumok!

Urbanplayer

Tűz tartalom 🔥