Valahol evidens, hogy a huszadik század popkaméleonjának tiszteletére a huszonegyedik század popkaméleon-asszonya adjon elő egy kis műsort. Arcrafényfestős nyitány, narancsvörös hajszín, látványszínház, ebből nem volt hiány, de hogy teljesen értelmetlen hat perces mexamixbe passzírozni a Space Oddityt, a Changest, a Ziggy Stardustot, a Suffragette City-t, a Rebel Rebelt, a Fashiont, a Fame-et, a Let’s Dance-t, az Under Pressure-t és a Heroest, az majdnem biztos.
És akkor Gaga túl sokat markolni akaró vergődését nem is említettük, ami inkább tetszett karikatúrának, mint őszinte tisztelgésnek. Még ha nem is így akarta.
https://www.youtube.com/watch?v=3fGBZhsa4VU
Bowie fia sem lelkesedett annyira a Twitteren.
“overexcited or irrational, typically as a result of infatuation or excessive enthusiasm; mentally confused.” Damn it! What IS that word!?
— Duncan Jones (@ManMadeMoon) February 16, 2016
Oké, ezt elfelejtjük hamar. Nem feledjük viszont a videóban 1:30 után főszereplő eszközt, egy krómozott-állványos szintit, ami a második perctől akkora hidraulikus táncot lejt, hogy egyszerre homályosított el minden más koreográfiát a Grammyn, és vetítette előre a jövő színpadait (nekem bevillant Az ötödik elem újhullámos operaelőadása is, ami közben simán elfért volna ez a hangszer is a színpadon).
Ezért mondjuk megérte!