Az alábbi fantasztikusan gonoszkodó dumával vezeti elő a Buzzfeed azt a hiánypótló videót, ami arról szól, hogyan kell levenni a lábáról a Primavera Fesztivál törzsközönségét: “olyan zenekarok elemeit gyúrtuk össze, mint az Arcade Fire, a Lumineers és a Vampire Weekend, és két nap alatt megírtuk, majd felvettük ezt a dalt, végül csináltunk hozzá egy videót, ami úgy néz ki, mint egy Urban Outfitters reklám.”
Haha, oltári! Ez meg itt a lényeg:
A videó szerint tehát a főbb elemek, amik után letérdelnek elénk a trendszetter zeneblogok:
1. Kötelező taps
2. Szövegek egy elbukott kapcsolatról
3. A HEY! kitétel alkalmazása
4. Annyira repetitív refrén, hogy még egy hülye is azonnal megjegyezze
5. Szövegek a gyerekkorról
6. Szövegek a rettegett felnőttkorról, amik más értelmet adnak a refrénnek
7. DISZKÓRITMUS
8. Szuperhosszúra nyújtott refrén
9. Egy rész, ami totál másképp hangzik, mint a dal fő csapása
10. Óóó-óóó-óóózás
11. Átmenet dúrból moll hangsorba.
További opciók, hogy tessék mindezzel elnyerni pár Grammyt, majd eladni a dalt egy autóreklámnak. Fair enough.