Egy kis nyugalom a mindent beborító reklámzajban.
Hogy néz ki az igazi fehér karácsony egy kanadai kreatív ügynökség elképzelésében?
Mutatjuk fotókon. A Wunder nevű stúdió jóarc dolgozói az új-skóciai Halifaxban béreltek ki hárommillió forint értékben hirdetési felületeket buszmegállóktól óriásplakátokon át újságokig, hogy megtöltsék azokat a lehető legjobb dologgal az amúgy is tömény karácsony előtti napokban: a nagy büdös semmivel.
Menedék a pusztító reklámözöntől: bátor vállalás ez egy olyan vállalkozástól, ami amúgy ebből éldegél, ugyanakkor mindenképpen pozitív húzás. Kicsit ahhoz hasonlatos, ahogyan közösségi oldalak és mindenféle desktopos meg mobilappok kínálnak már opciókat arra, hogy ne lógjunk betegesen sokat a neten (reméljük, az Instagram időlimitjét már mindenki bőszen használja!).
És hogy mennyire komolyan vették a dolgukat, azt jól példázza, hogy nem csak látható felületeket béreltek, de például rádióreklám-szpotot is. Amit meg szépen csendben hagytak (igaz, ott kivételesen el kellett hangoznia még a rövid szünet után, miről van szó, hogy ne tűnjön a rádió hibájának).
Videó is készült az akcióról: