A We Believers ügynökséggel fogtak össze burgerkirályék Mexikó központjában, hogy a stresszes autósokhoz vigyék ki a Traffic Jam Whoppert, akik úgysem bírnak mozdulni.
Mindezt úgy, hogy élőben monitorozzák a legbedugultabb zónákat, és digitális billboardok és Waze-ben felbukkanó reklámok formájában értesítik a vezetőket, hogy számukra akkor most éppen elérhető az autóhoz szállítós szolgáltatás.
#LaTrafficWhopper
La próxima vez que estés atorado en el #tráfico de #México, pide una #Whopper hasta la ventanilla de tu coche. ??#TheTrafficJamWhopper https://t.co/Xnej9enUy3 pic.twitter.com/z91hFrPqHO— Burger King México (@BurgerKingMX) April 9, 2019
A Burger King szerint ugyanezzel a módszerrel megpróbálkoznak hamarosan Los Angelesben, Sanghajban és Sao Paulóban, a siker pedig borítékolható, mert Mexikóvárosban a kampány az indítása után egy héttel már 63 százalékos emelkedést okozott.