Egy vállalkozás nem működhet professzionálisan kialakított és működtetett weboldal vagy weboldalak nélkül. Persze mondhatod, hogy ez már-már közhelyszámba menő kijelentés. Pedig ezt nem lehet elégszer hangsúlyozni. Nemcsak a technikai hibák jelenthetik a gondot, hanem rengeteg olyan buktató van, amellyel rengeteg potenciális ügyfelet lehet veszíteni. Ezzel pedig jelentős bevétel kerülhet olyan vállalkozásokhoz, amelyek pedig nem sajnálták az energiát és az időt a webes felületeik optimalizálására.
Hogy csörögjön a pénztárgép
A PANDORANT a profit növekedés támogatásában a mikro és kkv vállalkozások partnere, valós megoldásokat kínál az égető problémákra. A weboldalak esetében a tapasztalati tudását kínálja fel, hogy ezt a modern kommunikációs csatornát a lehető legjobban a vállalkozásod működésének és fejlődésének szolgálatába tudd állítani. Tény, hogy a marketing konverziós ráták a webhely fejlesztéssel ugrásszerű javulást mutatnak. Emellett sokkal hatékonyabbá lehet tenni az ügyfélszolgálat működését, amit a vevők általában meg is hálálnak: visszatérnek, hiszen fontosnak érezhetik magukat a weboldaladon.
Ugyanúgy ahogy egy profi lakberendező, egy profi tanácsadó is szakszerű és hatékony ismereteit és tapasztalatait kamatoztatja a közös munka során. A professzionalizmus pedig szemmel látható és eredményekben mérhető.
Min érdemes javítani?
Nagyon gyakori hiba szokott lenni, hogy nem megfelelő képeket használnak az adott oldalon, pedig a vásárlók valósághű termékfotókat keresnek a webshopokon. Ugyanolyan nagy hiányosság, ha nem megkönnyítik, hanem éppen ellenkezőleg, megnehezítik a kosár és a pénztár megtalálását vagy ezek használata túl bonyolult.
Az utolsó előtti pillanatban elveszíteni a motivált vásárlót már-már bűn. Ha nincs 301 redirect, sok egyébként elégedett vásárló eltűnhet, de azért is, ha nagyon sok az adat és az információ. Ez a “sok bába közt elvész a gyerek” effektus, ami zűrzavart és bizonytalanságot okozhat. Ha pedig nem kötöd magadhoz, nem teszed lojálissá a vásárlóidat feliratkozással és hírlevelekkel, akkor bizony kihagysz rengeteg lehetőséget, azaz üzletet is.
Irányíts és tűnj ki!
Ami pedig a technikai gondokat illeti, még ma is találkozni igen lassú weboldalakkal. Pedig a 8 másodperc feletti oldalbetöltést a látogatók már nem várják meg és máshova kattintanak. Talán soha nem is látod majd ezeket a potenciális vásárlókat. Ha nincs CTA (call to action), azaz nem te irányítod a vevőt, még ha finoman is, akkor lehet, hogy el sem jut a kosárig vagy a feliratkozásig. Már el is gurultak a pénzérmék, a jövőbeniek is. A sok adat és infó mellett a túl sok szín és betűtípus is zavaró. Ha nincs önálló arculat, akkor hogyan vonzanád a tekinteteket és hogyan tűnnél ki a tömegből?
Egy jól működő és optimálisan kialakított weboldallal nagyságrendekkel jobb eredményeket érhetsz el. Válassz a felturbózásához professzionális partnereket!
(Szponzorált tartalom)