Egy vállalkozás életében számos olyan lehetőség adódik, amikor a marketingeszközök jelentik a leghatásosabb segítséget. Ennek fényében szükség lehet kültéri és beltéri megoldásokra is, amelyekkel a figyelemfelkeltés és az üzenetközvetítés egyetlen lépésben megvalósulhat.
A Printing csapata plakátok tekintetében pedig tökéletes választás, általuk a megjelenésünk nem okoz majd csalódást az érdeklődők számára. Az üzleten kívül és azon belül is megfelelő üzenetközvetítő lehet egy plakát kihelyezése.
Egy nagy méretű reklámhordozó nemcsak azért előnyös, mert a legfontosabb üzenetet tartalmazza, hanem azért is, mert a márkahűséget erősítheti, ha a vállalkozás arculatával harmonizál.
Kültéren így lehet tökéletes az üzenet
A kültéri plakátok legjobb tulajdonsága, hogy akkor is megfelelő hirdetőfelület, ha a közterületeken elhelyezett forgó hengereken látható vagy a buszmegállók falain városszerte.
Egy plakát része a teljes marketingstratégiának, hiszen nem önálló hirdetőfelületről van szó, hanem az aktuális kampány nagyon fontos eleméről. Így teljes mértékben együtt kezelhető a beltéri plakátokkal és az online jelenléttel.
A digitális platformokhoz hasonlóan nagyobb számban érhetjük el a célközönséget, amely hatalmas segítség minden időszakban. Az autós forgalom számára is tökéletes hirdetőfelületet jelent az óriásplakát, mert a nagy méretű betűk és a rövid üzenetek a vizuális memóriában eredményesen tárolódnak vezetés közben is.
Zárt terek célzott információközlői
A beltéri felhasználást tekintve egy kicsit szűkebb közönség érhető el plakátokkal, de ugyanakkor részletesebbek is lehetnek, mint a kültéri testvéreik. Sok esetben készülnek olyan termékek beltéri használatra, amelyek úgynevezett univerzális üzenettel bírnak, mert nem feltétlenül kötődnek egy kampányhoz sem.
Ennek is megvan a maga fontossága, hiszen nem reklámozunk minden alkalommal valamit. Ezekben a “nyugalmi” időszakokban is hasznos, ha láthatóak maradunk. Így nem csak az időszakos promóciók kaphatnak helyet a beltéri darabokon.
Másik nagy előnye, hogy az anyagválasztás tekintetében is kicsit rugalmasabbak lehetünk, mert nem kell számolni az időjárási viszonyok ártalmaival és a rongálás lehetőségével sem. Ettől függetlenül minden vállalkozó számára elengedhetetlen a kampányidőszakban néhány plakát kihelyezése egy bevásárlóközpont bizonyos területein vagy az üzleten belül.
Mire figyeljünk a tervezésnél?
A tervezés szempontjából aranyszabály, hogy a vállalkozás arculati elemei visszaköszönjenek a plakáton is. Ez vonatkozik a színekre és a tipográfiára egyaránt. Emellett pedig érdemes úgy kialakítani a plakátokat, hogy a felhasználás helyéhez is igazodjanak.
A kültéri változat legfontosabb ismérve a nagy betűméret, a színes figyelemfelkeltő grafika és a rövid, célratörő üzenet. A beltéri változatok esetén már egy kicsit más kritériumokat is vannak, mint például a meghökkentő címek, a részletesebb leírások.
(Szponzorált tartalom)