keresés menü

Tippek a Facebookon való hatékony megjelenéshez: állítsd be te is a kampányaidat sikeresen!

A Facebook hirdetési lehetőségek ismerete ugyanolyan nélkülözhetetlen mint a Google Ads szolgáltatásé. Ha csak felszínesen foglalkozunk vele, származhat belőle éppannyi hátrányunk, mint előnyünk. Épp ezért az alábbiakban néhány ötlet olvasható a hatékonyabb Facebook kampányok és megjelenések kialakítása érdekében, hogy elkerüljük a buktatókat.

A hirdetési büdzsé megfelelő beállítása

A tavalyi évtől kezdődően a Facebook-on lehetőség van a kampányszintű költségvetés megadására. Ezt azért fontos tudni, mert ha ez kerül beállításra, akkor a Facebook fogja elosztani az összeget az egyes hirdetéscsoportok között, azok teljesítése alapján. Ha viszont mi szeretnénk meghatározni a hirdetéscsoportokra szánt összeget egyenként, akkor mindenképpen maradjunk ezen a szinten, és ne kérjünk kampányszintű büdzsét.

A hirdetéscsoportokon belüli költségvetés megadásánál lehetőség van napi, ill. élettartam típusok beállítására. A napi büdzsé a folyamatos kampányokhoz, az élettartam büdzsé pedig a végdátummal rendelkező hirdetésekhez javasolt, mint pl. egy Black Friday akció.

Hogyan érjük el a célcsoportokat?

A leginkább ajánlott felület erre a Közönségkezelő használata. Ott meg lehet adni számtalan szempontot, mint pl. a lakhely akár utca szinten is, a korcsoport, a nem, az érdeklődés, az állás és a nyelv. Egyidejűleg több célközönséget is meg lehet adni az “és” és a “vagy” összefűzésekkel, de ki is lehet zárni adott csoportokat, pl. akik már benne vannak a rendszeretekben regisztrációt követően.

Ha úgy érzed, hogy nehezen boldogulsz a beállítások világában, és szeretnéd ezt szakértőre bízni, akkor bátran keresd a Selector Digitális Marketing Ügynökséget. A selector.hu oldalon bővebben olvashatsz hirdetésmenedzsmentjükről, valamint további szolgáltatásaikról.

Megjelenések generálása a Facebook kampányokban

A hirdetések elhelyezésénél megint csak kiválaszthatjuk, hogy a Facebook ossza szét automatikusan a hirdetéseket a különböző média felületeken, de ez sem javasolt, hiszen ebben az esetben számtalan felesleges megjelenést fog produkálni, amely nem fog eredményt hozni.

Inkább mi magunk jelöljük be, hogy hol szeretnénk megjelenni. Ez esetben válasszuk a manuális beállítás lehetőségét, amely a Facebookra, az Instagramra, a Messengerre és az Audience networkre fog irányítani minket.

Ha az érdeklődési terület a fő szempont, akkor érdemes csak a Facebookra koncentrálni, és ott még várható valamilyen kommunikáció is.

Kampány közbeni módosítás

Mód van arra is, hogy a kampányunk közben változtassunk a célunkon, ha úgy érezzük, hogy az elsőre kitűzött célt már elértük. Amennyiben már elérte a cég a kattintás szerinti arányszámot, de az elérés mégsem akkora, mint elvárt lett volna, akkor a futó kampány közben át lehet állítani a célt.

Ilyenkor ne felejtsük el, hogy a módosítástól számítva kell néhány napot várnunk, mire a rendszer élesedik és újra jönnek a várt számok.

További trükkök, jótanácsok a Selector Digitális Marketing Ügynökség oldalán olvashatók, akik mindenben készséggel segítenek.

(Szponzorált tartalom)

Tűz tartalom 🔥