A Facebook hihetetlen mértékben vált az életünk részévé. Lehet hírcsatorna, címjegyzék, baráti találkozóhely, hirdetési platform vagy videokonferencia-alkalmazás, de ma már akár online bolt is lehet! Ez a közösségi média platform vezető helyen áll az online vállalkozások teljes bevételét illetően. A világ lakosságának nagyjából 16%-a naponta legalább egyszer bejelentkezik az oldalra, így egyáltalán nem mellékes, hogy azt a közönséget mivel tudjuk megfogni.
Miért érdemes Facebook shopot létesíteni?
Az e-kereskedelemben a legtöbben csak a webshopos eladásokra fókuszálnak, pedig óriási potenciál rejlik a Facebook boltokban is, a következők miatt:
Előkészítő műveletek
Sokféle beállításra lehet szükség, ha Facebook shopot szeretne létrehozni, ezek közül néhány elengedhetetlen, míg mások opcionálisak:
A bolt kialakításának lépései
Az előkészítés után következhetnek a létrehozás lépései:
Ha segítségre van szüksége a bolt kialakításával kapcsolatban, kérjen konzultációt a webáruház bérléssel foglalkozó Unas szakembereitől!
Összegzés
Ne mondjon le erről a remek lehetőségről, hogy új vásárlókkal gyarapítsa a webshopjában vásárlókat. Csak röviden soroltuk fel a beállítási lehetőségeket, a szükséges lépéseket, de ez nem szabad, hogy elriassza Önt az áruház létrehozásától. A helyzet nem annyira bonyolult, mint amilyennek látszik. Ha véletlenül nem sikerül elsőre beállítani, akkor később még lehet módosítani ezeket. Sok sikert!
(Szponzorált tartalom)