keresés menü

Mi kell az irodai munkához?

Az adminisztrációs, irodai munkák népszerűek, általában sokan jelentkeznek a meghirdetett pozíciókra. Cikkünkben összegyűjtöttük, hogy általánosságban mi kell ahhoz, hogy valaki megkapjon egy ilyen munkát.

Hol érdemes adminisztrációs és irodai munkákat keresni? Célszerű megnézni az alábbi linken található lehetőségeket: https://budapestallas.hu/allasok/adminisztracio-irodai-munka

Kommunikáció, precizitás, megbízhatóság, empátia

Ebben a munkakörben fontos szerepet kapnak a kommunikációs tényezők, mely írásban és szóban egyaránt fontos. Írásban a tökéletes helyesírás is nélkülözhetetlen ebben a pozícióban, mivel szövegekkel sokat kell dolgozni. A kommunikációs képességek fejleszthetőek különféle kurzusok, tréningek és könyvek segítségével.

Az irodai munkák esetében a precizitás és a megbízhatóság sem elhanyagolható tulajdonság. Ezeket is érdemes kiemelni az önéletrajzban, valamint hangsúlyozni az állásinterjú során. Az asszisztensek magas beosztású személyek munkájához járulnak hozzá, ezért a hibák lehetőségének számát minimálisra kell csökkenteni. Az irodai munka során empatikusnak is kell lenni, hiszen csak így lehet jól ellátni a feladatokat.

Csapatmunka, önállóság, időbeosztás

Az említettek mellett a csapatmunkára való hajlam is fontos szerepet kap, ugyanis együtt kell dolgozni az irodában dolgozó kollégákkal. Emellett persze fontos az önállóság is, de ez nem azt jelenti, hogy az asszisztensnek mindent egyedül kell megoldania, amennyiben szükséges, bátran kérhet útmutatást a felettesétől.

Az említettek mellett az irodai munkák esetében fontos, hogy a munkavállaló jól tudja beosztani az idejét és jól tudjon priorizálni. Ezek a képességek azért nélkülözhetetlenek, mert sok-sok feladat elvégzését követeli meg ez a munkakör, és ezek határidőben történő elvégzése megfelelő rendszer nélkül nem lehetséges. Az interneten számos módszer található erre vonatkozóan, érdemes megnézni a lehetőségeket, és még a munkára jelentkezést megelőzően elsajátítani a legszimpatikusabbat. Így a munkába állást követően ez már nem okoz gondot. 

Aktualizálni kell az önéletrajzot

Az önéletrajz frissítésére minden munkára jelentkezés előtt kerüljön sor, mindig az adott álláshoz kell igazítani. A CV-ben az említett erősségeket mindenképpen ki kell emelni a szükséges végzettség és az idegennyelv tudás mellett. Általában az angol vagy a német az elvárás, de sok esetben a franciát kérik. 

Az egyebeknél szerepeltetni kell a jogosítvány meglétét, amennyiben van. Itt azt is jelezni kell, hogy pontosan milyen jármű vezetésére jogosít. Az elérhetőségeknél pedig a névnek, a címnek (csak a település neve), az e-mail-címnek és a telefonszámnak kell szerepelnie. Egyéb személyes adatot nem kell feltüntetni. Az erősségeket mindenképpen érdemes az állásinterjú során is hangsúlyozni, továbbá mindent, ami előnyt jelenthet a többi jelentkezővel szemben.

(Szponzorált tartalom)