keresés menü

Így adj el hatékonyan a weboldalad segítségével

Ha hatékonyan szeretnénk értékesíteni termékeinket vagy szolgáltatásainkat a weboldalunk segítségével, akkor ahhoz egy profin kivitelezett landing page-re lesz szükségünk. Mai cikkünkben ehhez adunk néhány tippet, így ha érdekel a téma, akkor tarts velünk!

Mi lehet a célkitűzés?

Egy landing page-t általában olyan céllal hozunk létre, hogy a látogató valamilyen módon konvertáljon. Ez nem csak vásárlás formájában tud megtörténni, lehet akár egy hírlevélre való feliratkozás, egy ingyenes anyag letöltése vagy űrlap, esetleg kérdőív kitöltése is. 

Ezek mind-mind azért lesznek fontosak számunkra, mert a segítségükkel a későbbiekben hozzátehetünk az értékesítési folyamatunkhoz. Ha a közösségi médiában is szeretnéd ezt megtámogatni, akkor nézz rá a SocialWings tartalomgyártás szolgáltatására, ahol szakértő segítséget kaphatsz!

Fontos kiemelni, hogy mindenképpen hozzunk létre egy új oldalt, hiszen a weboldalunk főoldala nem minden esetben felel meg erre a célra. Ide ugyanis általában hirdetésből fognak megérkezni a felhasználók, amelyet követően a webhelyen közel ugyanazzal az élménnyel kell találkozniuk, mint amit a Facebookon, vagy a Google-ben láttak. 

Így érhetjük el azt, hogy olyan tartalmat szolgáltassunk számukra, ami érdekli őket, és amire nagy eséllyel konvertálnak.

Fontos a megfelelő felépítés

A landing page összeállítására minden esetben fordítsunk megfelelő figyelmet. Elengedhetetlen, hogy legyen benne ok-okozati összefüggés, ami végigvezeti az olvasót a szövegen. Ezen felül a kellő mennyiségű CTA (call to action), vagyis cselekvésre ösztönzés elhelyezésére is ügyeljünk. 

Így tudjuk a látogatót arra buzdítani, hogy elvégezze azt amit várunk tőle. Sokszor nem is gondolnánk, hogy milyen kis apró részleten múlik a weboldalunk, illetve hirdetéseink sikeressége.

Ha hosszabb legörgethető változatot készítünk, akkor különösen fontos az, hogy jól fogyasztható legyen a szöveg. Próbáljuk meg kerülni a hosszú körmondatokat, inkább szabdaljuk szét jobban a mondanivalónkat. 

Így nagyobb esély van arra, hogy a felhasználó végigolvassa a szöveget, és eljussanak hozzá azok az információk, amelyeket szeretnénk megosztani vele. Szintén elengedhetetlen a megfelelő formázás, illetve felsorolások alkalmazása, hiszen ezek átláthatóbbá, illetve esztétikusabbá teszik a szöveget.

Ügyeljünk a színvilágra!

A tartalom mellett a megjelenés is rendkívül fontos, hiszen ez is sokat hozzátesz az olvasóban kialakuló első benyomáshoz. Figyeljünk rá, hogy kellő mennyiségben használjunk képeket, illetve megfelelő kombinációban alkalmazzuk a színeket! Mindkét ismérv elengedhetetlen feltétele egy jól funkcionáló landing oldalnak.

A megálmodott mennyiségű konverziószám eléréséhez tehát egy megfelelően összerakott landing page-n át vezet az út. Amennyiben te is szeretnéd növelni az értékesítéseid vagy lead-jeid számát, akkor érdemes követned ezeket a tanácsokat. Adj el te is a weboldalad segítségével, és pörgesd fel a bizniszed!

(Szponzorált tartalom)