keresés menü

A webshop bevételének növelésére alkalmazható módszerek 

A mai rohanó világban az emberek életmódja jelentősen átalakult. A személyes vásárlás egyre inkább háttérbe szorul, helyette az online térben zajlik az élet. Itt vásárolnak ruházati cikkeket, elektronikai eszközöket, de még a nyári utazás szervezése is a digitális platformokon zajlik.

Ez a trend egyaránt érvényes a kereskedelemre és a szolgáltatásokra is, azonban ezzel együtt a verseny is nőtt a webshopok között. Ma már egyáltalán nem elég az, ha egy webshop megtalálható a keresőben, a kihívás az, hogy a látogató ne csupán megnyissa az oldalt, hanem maradjon is, találja meg a keresett terméket és vásároljon!

Hogyan lehet elérni azt, hogy a látogatás vásárlással végződjön?

A digitális világban is nagyon fontos az, hogy személyre szólóan szólítsd meg az ügyfeleidet. A Konverzió Mester számos online marketing területén használt eszközt ajánl a cél elérésére, ezek közül érdemes bevetni a SalesManago Termék Kollekció funkcióját, amely a látogatók szokásainak vizsgálata után személyre szabottá teszi a Vásárlód számára az oldaladat.

Hogyan képes minderre a SalesManago Termék Kollekció?

A SalesManago Termék Kollekció funkció egy fejlett, viselkedésalapú marketingeszköz, amely a vásárlók weboldalon tanúsított viselkedése alapján gyűjt adatokat. Megfigyeli, hogy mely termékeket néznek meg a látogatóid az oldalon, de azt is megjegyzi, hogy a vásárló melyik terméket nagyította fel vagy hasonlította össze. Ezenkívül az is egy fontos szempont, hogy a vásárló mit tett kívánságlistára vagy a kosárba, illetve hol lépett ki a vásárlási folyamatból.

Mit tesz az adatokkal a SalesManago?

Az összegyűjtött adatokat a rendszer automatikusan elemzi és a vásárló érdeklődésének megfelelően személyre szabott termékkollekciót állít össze. Ez nagyban fogja segíteni a kampányaidat, hiszen olyan naprakész marketing kampányokat állíthatsz össze, amelyek valóban relevánsak az adott felhasználónak.

Ha például a rendszer azt észleli, hogy valaki többször is megnéz egy adott terméket, de még nem vásárolt, akkor automatikusan küldhetsz neki egy értesítést, ha a termék akcióssá válik. A hírlevelek és bannerek sem lesznek sablonosak, hanem a vásárló, a számára releváns tartalommal kapja meg.

A vásárlóval való minőségi kapcsolat elengedhetetlen

Annak érdekében, hogy a vásárló visszatérjen Hozzád, személyre szabottan kell vele foglalkoznod. Ezt azonban a SalesManago megoldja helyetted, hiszen a vásárlás után sem engedi el a felhasználó kezét, hanem véleményt kér tőle és fenntartja az Ügyféllel való párbeszédet. Ezek az apró figyelmességek hozzájárulnak a vásárlói elégedettséghez, márkahűséget építhetsz ki vele, így hosszú távon stabil ügyfélköröd fog kialakulni.

Az online térben egyre inkább a figyelem és a személyesség a legnagyobb érték. A napi életmódba könnyebben beilleszthető egy gyors online vásárlás, miért ne történne ez éppen a Te weboldalodon? Az online marketing eszközök a segítségedre lesznek, használd ki ezeket a lehetőségeket, és szerezz minél több visszatérő Ügyfelet!

(Szponzorált tartalom)