keresés menü

Női művészeket kért fel a Nike egy új kampányra

Egy új női edzőnaci-vonalat reklámoznak így, és igazán üdítő irány ez a milliomodik izzadós mindent elérhetsz-üzenetű tévéreklám után.

Nicole Chui egy női táncost ábrázol a művén, akinek a mozdulatait színes cérnákból álló vonalakkal erősíti fel, a MERJ szó pedig kapitális betűkkel virít a kép tetején, a bordásfal előtt.

Joey Yu perspektivikusan elnagyolt női kosárcsapatot rajzolt akció közben:

Jessie Cave három bringással játszott el a papírlap felett, akik közül az egyik éppen körberöhögi a gravitációt:

A londoni neonművész Eve De Haan a power nevű edzőnadrágra rímel a csöveivel:

Tegan Price futólagos rajzot készített:

És itt van Rose Waterson, aki egy boxringben pihenő nővel szállt be a… ringbe.

Azzal együtt, hogy vannak gyengébb és erősebb alkotások is a fentiek között, a kezdeményezés, hogy erős női alkotókat vonjunk be női ruhadarabok megközelítésébe, mindenképp tiszteletreméltó dolog.

(via)