Ha valaki arra járna, január 31-ig tekinthető meg a düsseldorfi Voss galériában az afrikai festő tárlata, de ha nem, akkor villantunk belőle néhányat, mert az átütő erő így is átszivárog valamennyire.
Oluwaseun gyakorlata úgy néz ki, hogy saját maga által készített fotókat fest újra. Az eredeti fényképeken modelljeit legértékesebb holmijaikkal, legfinomabb ruháikkal mutatja be, vagy olyan formában, hogy éppen büszkén vállalják hivatásukat, sikereiket. Mindeközben a portré műfaját is újragondolja: bár arcokat és kinézeteket mutat, az előbbit mégis eltakarja, amit azzal magyaráz, hogy
arra emlékeztet, hogy a kisebbség mennyire arctalan,
illetve megidézi a rabszolgakereskedelem keserves éveit is, amikor bekötött szemű feketéket árultak, mintha valamiféle eldobható, cserélgethető javak lennének. Súlyos, elgondolkodtató a végeredmény: