keresés menü

Fiatal borászok rántanak le lepleket a Design Terminálban

palackozva

Milyen kreatív eszközökkel építi fel vállalkozását egy első generációs borász? Újít-e az arculaton egy családi pincészet második generációs tagja? Miként kezd hozzá a grafikus egy bor címkéjének megtervezéséhez? Hogyan érdemes a már befutott és feltörekvő magyar pincészetek termékeit népszerűsíteni? Jól csengő kérdések, de még jobb, hogy ezekre holnap, azaz május 30-án csütörtökön este héttől remélhetőleg válaszok is születnek a Design Terminálban.

Weird Meetup szervezésében ugyanis üstökösként a csillagok felé törő, eltökélt borászok számolnak be arról, hogyan talál egymásra minőségi termék és minőségi forma – persze nagyon reméljük, hogy nem csak a palackok áramvonalasságáról lesz szó, sőt, a legkevésbé arról. Mindenesetre a program ígérete úgy szól, hogy végigkövetik a nektárt adó gyümölcs útját a szürettől a dugó pukkanásáig.

A fotót Player apánktól csórtuk, köszi!
A fotót Player apánktól csórtuk, köszi!

Akik pedig terelgetik a témát maguk előtt:

– Bukolyi Marcell borász
– Demeter Endre borász, újságíró
– Losonci Bálint borász
– Kitzinger Szonja, a DiVino Borbár munkatársa
– Kiss Miklós designer

Bejutni ingyenesen lehet, úgyhogy senki nem vetheti a DT szemére, hogy akadályozza a borban gondolkodó tehetségek kivirágzását és emelkedőn való megindulásukat. Sőt, ahogy látjuk, mindössze másfél órás lesz az esemény, vagyis kompakt, odaszúrós, lényegre törő monológok várhatók, ha minden jól megy – aztán máris lehet öblíteni a szomszédos Fröccsteraszon, vagy bevásárolni egy tisztességes palackkal, és kiülni az Akvárium mellé, amit talán már az ígéret szerint rendbe is tettek.