“Hallgatunk” – ezt posztolta a H&M az instájára, majd képalában kifejtették, hogy a majmospulcsis incidens következményeképpen egy globális vezetőt jelölnek ki, akinek az lesz a feladata, hogy a márka jól kommunikálja az elkötelezettségét a sokszínűség és a befogadó szellem mellett.
Mindezt azzal indokolják, hogy hiába volt szándékolatlan, hogy a “The Coolest Monkey In The Jungle” feliratú pulcsit adtak egy fekete kisfiúra, az eset azt bizonyította, hogy milyen nagy a felelősségük globális márkaként.
Ez a vezető egy bizonyos Annie Wu lesz, aki hat éve dolgozik a cégnél, eddig a munkatársi kapcsolatok globális menedzsere volt, tehát valamiféle nagy HR-es.
Noha se többet, se kevesebbet nem vásárolunk ezentúl a H&M-nél, de ezzel számunkra megnyugtató mederbe terelődött az ügy, így hacsak nem lesz nagy fordulat (meglepődnénk), el is engedjük a témát, amit eddig már vagy öt posztban tudósítottunk az elmúlt napokban.
(via)