Greg Peters, a Netflix termékfejlesztési vezetője egy befektetési interjúban utalt rá, hogy valamilyen módon elejét próbálják majd venni annak, hogy a nézőik ne tudják csak úgy megosztani egymás között a jelszavaikat.
Gondoljuk, olvasóinknak is ismerős az a szitu a Netflix kapcsán, hogy vagy egy előfizető profilját használják többen, vagy pedig közösen dobnak össze egy előfizetésre. A lényeg, hogy egy felhasználói fiókba egy jelszóval lépnek be többen, ami valahol érthető módon zavarja a Netflixéket.
A Netflix egyébként óvatosan már próbálkozott afelé terelni a felhasználókat, hogy legalább háztartásonként legyen egy előfizetés. Egy felhasználói fiókon belül engedték, hogy több profil is létrehozható legyen, de a jelszómegosztás ettől függetlenül népszerű maradt.
Peters hangsúlyozta, hogy egyelőre csak ötletelés van, hogy miként lehetne ezt fogyasztóbarát módon kezelni, konkrét bejelenteni valója viszont még nincs a témában.