keresés menü

Vodkásüvegre került Fluor Tomi arca

Mindig nagyon izgalmas dolog végigkövetni mindenféle szórakoztatóipari figurák evolúcióját, Fluor például elég szép ívet írt le a Mizutól egészen addig, hogy kinek mit vesz meg az apukája, most pedig éppen úgy néz ki, lehet, miatta már vodkát is fognak vételezni egynéhányan az otthoni frigóba.

Mégpedig Absolutot, és ez nincs is mit csodálkozni, mert ez az a dél-svédországi vodkamárka, ami eddig is mindig páros lábbal szállt bele a kreatív kampányokba, dolgoztak együtt számtalan művésszel – festőkkel, fotósokkal, designerekkel és zenészekkel -, és ezek mindig olyan kollabokká csúcsosodtak ki, amik túlmutattak az egyszerű, igyad ezt és vigyorogjál jellegű reklámokon.

Andy Warhol, Jay-Z, Lady Gaga és több magyar zenész után most Fluor került a menüre, akivel a Post For Rent ügynökséggel még egy ilyen mikroklipet is leforgattak:

“Csak akkor vállalok közreműködést egy márkával, ha tetszik és tudok vele
azonosulni. Az Absoluttal már túl vagyunk rengeteg fesztivál, koncert és buliélményen, így nem is volt kérdés számomra, hogy ez működhet együtt. Az Absolutban nemcsak a vodkát szeretem, az is tetszik, ahogy a brand bevállalósan kiáll bizonyos dolgok mellett és ahogy ezt teszi”
– mondta Fluor Tomi az új csomagolású vodkáról, ami egyébként október 30-tól elérhető a Tesco, Auchan, Metro, és Spar áruházláncok üzleteiben, november 16-ától pedig egy nyereményjátékkal egybekötve az idrinks.hu oldalán is.

Ha pedig valaki arra is kíváncsi, hogyan nyílt meg a poprapper koponyája, az feltétlenül vegye szemügyre ezt a kulisszavideót is:

Varga-Szilágyi Zsolt, a fenti vizuális világot a világra hozó (igen, még mindig imádjuk a képzavarokat :))) Post For Rent operatív ügyvezetője elmondta, hogy ez a kampány az Absoluttal való együttműködésük kezdetével induló, az ügynökség által készített hosszútávú stratégia alaposan előkészített állomása. Ennek a kommunikációs tervnek az egyik eleme az olyan hiteles, brand fit márkanagykövetekkel való együttműködés, mint Fluor Tomi. Már a kezdetektől nagyon fontosnak tartották, hogy az együttműködés keretein belül mind a márkának, mind pedig Tominak a kölcsönös értékteremtés legyen az elsődleges célja.

“A neonfényben úszó valóság pillanatnyi álomképeit illusztráció erősíti.”

A csomagolás és a videó képi világa tökéletesen illeszkedik az Absolut 2020/21-es kommunikációs trendjeibe.

(Fotó: Bertalan Ádám)