Az ausztrál fehérnemű-márka-óriás, a Bonds érkezett meg az Instagramra az alábbi képpel, ami azóta már nem elérhető:
És itt egy másik is, ugyaninnen:
Nem kellett sok idő ahhoz, hogy homofób kommentek sora gyűljön fel a képek alatt, de annyi, hogy végül a márka visszavonulót fújjon. Voltak negatív hozzászólások, amik finomabb csomagolást kaptak, és például arról szóltak, hogy
ennek semmi köze a karácsonyhoz, nemi irányultságtól függetlenül.
“Teljesen szükségtelen, hogy ennyire szexualizált legyen” a kampány, jegyezte meg egy júzer, egy másik pedig ugyanerről másképpen azt mondta, akkor is “helytelen” lenne ez a kép, ha a férfi egy nőt csókolna meg.
A Bonds vezetője, Emily Small úgy reagált a kritikákra (miközben 10 ezer feletti lájkot kapott az első kép), hogy kampányuk a szeretetteljes kötődésekről szól, amiről az ünnepek szólnak, és amiket másképp él meg mindenki.
De jaja, persze, tényleg nem szól a karácsony a testek összesimulásáról, a ruháktól megszabadulásról meg pláne, ahogy az a legkedvesebb karácsonyi filmben, a Love Actuallyben is látható volt: