Kulturális érzéketlenség.

Miközben a Burger King az utóbbi időben meglehetősen magas szinten tolja a humoros PR és reklám-kommunikációt az angolszász területeken, most az új-zélandi részleg nyúlt mellé olyan csúnyán egy reklámmal, hogy le kellett nekik szólni nekik a központból, hogy tessenek azonnal levenni.

Annyi történt, hogy az étterem aktuális promóciós ajánlatát, vietnami édes-savanyú csilis ropogós burgert úgy reklámozták, hogy fehér emberek tömik magukba óriási evőpálcával. Hamar össze is jött a hárommilliós nézettség, aminek egy részét sikerült is rendesen kiborítani. Többen kulturális érzéketlenséget kiáltottak, mondván ez az ázsiaiak étkezésének kigúnyolása.

Nyilván megosztó témáról van szó, az azonban tutibiztos, hogy egy ekkora globális cég marketingeseinek illene tudni, hogy mivel, hol, hogyan satöbbi lehet viccelni 2019-ben. Főleg, ha az hírlik, hogy Kínában óhajtanak terjeszkedni.

Trump nem bírta helyesen leírni a hamburger szót, a Burger King megcsinálta belőle az év poénját

innen

Igazán kifinomult magasélet: megjött a Roadster print! Lapozz bele, rendeld meg, élvezd! (X)