Aki a Netflixet eddig egy vörösen izzó szemében dollárjeleket remegtető, vadállat profitgépezetként tartotta számon (ami persze eleve nettó viccecske, tekintve a havi háromezer forintos előfizuval elérhető korlátlan filmek versus egyetlen komolyabb mozijegy ára összehasonlítást), az alól a cég most saját kezűleg húzza ki a szőnyeget.
Nem elég, hogy még áprilisban ingyen soktíz órányi edukációs és egyéb dokutartalmat szúrtak fel a YouTube-ra, hogy bárki megnézhesse őket, aki addig még nem tette, például:
…de most, figyelem, még tovább mennek. Ugyanis
eddig nem előfizető embereknek tesznek elérhetővé olyan menő programokat, mint a Stranger Things, az Our Planet vagy a Bird Box, teljesen bérmentve,
persze nyilván azzal a távlati céllal, hogy aztán majd előfizetőkké fognak válni. Hétfőtől elérhető a free szekció az oldalukon, lehet rárepülni, a második koronahullám érkeztével ráadásul ez most különösen jól esik. Köszflix!
(Egyébként aggódásra semmi okuk: 2020 második negyedévében már 193 millió előfizetőjük volt.)