keresés menü

A Netflix kihívta a többi márkát Twitteren szex témakörben, és amit kaptak érte, az oltári

"Mi az, amit egyszerre tudtok mondani szex közben, és egy brand social media menedzsereként?"

Ezt a fenti kérdést tette fel csak úgy szórakoztatásképp a Netflix – vagyis az ő social media menedzserük Twitteren.

Borítékolható volt, hogy hatalmas ziccer lesz ez a challenge, hiszen a legtöbb márka rendszeresen és tudatosan dolgozik azon, hogy az emberek legelemibb szükségleteire – így például a szexuális étvágyára – rájátsszanak, de mivel az ilyesmit többnyire tilos direkt módon tenni, ezért duplafalú üzenetekbe, kikacsintásokba, alig rejtett utalásokba csomagolják ezeket.

A Netflix által bedobott kérdés ezért volt tálcán kínált győzelem, hiszen itt épp ezt kellett most csinálni. Nem csoda, hogy egészen sok hatalmas márka szállt be ebbe az ártatlan játékba. Mutatjuk a legjobb reakciókat!

A legmenőbb jégkrémmárka nyalásra buzdítana:

A csipsz, ami azt javasolja, hogy könyékig túrjunk bele ???

“Tölts ki teljesen” – üzeni a New York Times keresztrejtvénye:

Az Animal Planet fotót kérne a kígyóról:

A csirkés étterem a keményre esküszik:

Crocs: “melyik lyuk?!”

Az Instagram twitter-kezelőjét sem kell félteni:

Absolut vodka: “lassíts, azt akarod, hogy tovább tartson, nem?!”

TED Talks: “köszi, hogy elmentél egy TED Talkra” ?

Dr Pepper: “bízz bennem, orvos vagyok”

Az Audinak jár a sastaps!!!

Smirnoff: “toljad felelősen!”

A közösségi kritika legnagyobb oldala:

De egyértelműen a Discovery aratja a babérokat ?

Itt lehet az egész threadet végigpörgetni, és tobzódni az örömtől sok corporate account pajzán válaszait látván.

(Nyitókép: Pascal Le Segretain / Getty Images)