"Mi az, amit egyszerre tudtok mondani szex közben, és egy brand social media menedzsereként?"
Ezt a fenti kérdést tette fel csak úgy szórakoztatásképp a Netflix – vagyis az ő social media menedzserük Twitteren.
Borítékolható volt, hogy hatalmas ziccer lesz ez a challenge, hiszen a legtöbb márka rendszeresen és tudatosan dolgozik azon, hogy az emberek legelemibb szükségleteire – így például a szexuális étvágyára – rájátsszanak, de mivel az ilyesmit többnyire tilos direkt módon tenni, ezért duplafalú üzenetekbe, kikacsintásokba, alig rejtett utalásokba csomagolják ezeket.
A Netflix által bedobott kérdés ezért volt tálcán kínált győzelem, hiszen itt épp ezt kellett most csinálni. Nem csoda, hogy egészen sok hatalmas márka szállt be ebbe az ártatlan játékba. Mutatjuk a legjobb reakciókat!
Itt lehet az egész threadet végigpörgetni, és tobzódni az örömtől sok corporate account pajzán válaszait látván.
(Nyitókép: Pascal Le Segretain / Getty Images)