Az utóbbi időszak legmenőbb reklámipari trendje egyértelműen az, hogy a nagyobb konkurens márkák elkezdtek egymással játékosan trollkodni. A Burger King például óriásit ment azzal, hogy Kanye Westen keresztül odaszúrt a Mekinek, de azt se mulasztották el, hogy lecsapják Trump hamberderét.

Tegnap a Bolondok napja farvizén a Soproni és a Borsodi sörök mögött álló ügynökségek zavartak le egy verbális pengeváltást. A Soproni kezdett a Facebookon azzal, hogy:

„Amikor haverunk áprilisi tréfaként Borsodival vár, úgyhogy lemegyünk a kocsmába csapolt Soproniért. ;)”

Amire rögtön jött a válasz ugyanazon a platformon, miszerint:

Mi pedig csak egy hideg sört kérünk a popcorn mellé!

Minden idők leglájkoltabb Twitter-posztja lett, ahogy a Burger King leoltotta Kanye Westet

innen

Igazán kifinomult magasélet: megjött a Roadster print! Lapozz bele, rendeld meg, élvezd! (X)