Ugyan csomó klasszikus long drinknek és koktélnak alapanyaga a kóla, és ezzel együtt az elsőszámú kólamárka is, a Coca-Cola az eddigi 130 éve alatt még sohasem próbálkozott saját alkoholtartalmú itallal. Most változtatnak ezen.
És hát hol máshol tennék, mint az élelmiszeripar kedvenc játszóterén, a japán piacon: itt próbálják ki a shōchū nevű helyi párlattal felnyomott szénsavas itókájukat.
Japánban egyébként Chu-Hinek hívják az ilyen előre bekevert három és nyolc százalékos alkoholszint között mozgó löttyöket, amiket rengetegen isznak sör helyett a felkelő nap országban.
Ennek megfelelően sajna (vagy nem?) nem sok a sansz arra, hogy errefelé is megjelenjen a termék. Jorge Garduño, a Coca-Cola japán fejese is “csak egy vékony piaci szeletre vonatkozó szerény próbálkozásnak nevezte.”
(via)