keresés menü

Ha Coca-Colából nem volna elég, itt az új termékük

A spéci, ízesített, fiatatalosch ásványvíz!

Nyolc különböző ízkombóval lép be új piacra a pirostélapós márka, sokmillió ember vércukorszintjének drasztikus emelgetője.

Az AHA-t viszont cukormentes, alacsony kalóriatartalmú (viszont koffeines, hoppá!) üdítőnek szánják, és a cég annyira komolyan gondolja ezt a termékvonalat, hogy eredetileg 800 (!) féle ízesítéssel próbálkoztak, hogy aztán megmaradjanak a lime-görögdinnye, az eper-uborka, a citrus-zöldtea, feketecseresznye-kávé, narancs-grapefruit, alma-gyömbér, áfonya-gránátalma és barack-méz fúzióknál.

Amerikában március első napjaiban árasztja el a polcokat az AHA, hogy ide mikor ér át, azt passzoljuk, de addig is hallgassuk meg, mint mond a cég platinamosolyú képviselője: